top of page

האפליקציות הטובות ביותר של וויקס



כחלק מהמאמץ של וויקס להיות פלטפורמה מובילה בתחום בניית האתרים החברה שמה החברה דגש על פיתוח של אפליקציות שמוסיפות לאתרים פונקציוליות נוספת בהתאם לסוג האתר שהלקוח צריך וכל זאת בכדי שכמה שיותר מקצועות ותחומים ימצאו פתרון יעיל ומוכן מראש בוויקס ולא יצטרכו לפתח אותו מאפס בעצמם. את האפליקציות ניתן לשלב באתר על ידי כניסה לחנות האפליקציות של וויקס (wix appstore) והתקנתם (שאורכת בין 5 ל20 שניות - תלוי במורכבות האפליקצייה)


אפרט כאן כמה מהאפליקציות היותר פופולאריות/מוצלחות של וויקס עם סקירה סקירה קצרה עליהן, על היכולות שלהן, ולמי הן מיועדות



אז הנה רשימת האפליקציות החשובות ביותר (שיוצרו על ידי וויקס)



וויקס חנות - wix stores


זוהי ללא ספק אחת האפליקציות הפופולאריות ביותר בוויקס וגם אחת המתקדמות שבהן. האפליקצייה יותר לספק פתרון מוצלח לכל סוגי החנויות כמעט מחנויות בגדים, צעצועים, ואפילו מוצרים דיגיטלים כמו תוכנות או קבצים. וויקס חנות יודעת להתחברת למערכות סליקה כמו פייפאל, ישראכרט ומקס ומערכות של חשבוניות כמו חשבונית ירוקה.


תהליך ההקמה של חנות בוויקס הוא יחסית פשוט. אתם נדרשים להתקין את האפליקציה, להגדיר קולקציות, להעלות מוצרים, להכניס תמונות, וידאו, טקסט מחיר וכל מידע אחר שרלוונטי (משקל, צבע, מידה, גודל וכ'ו) ולעצב את החנות והתפריטים שלה באמצעות האדיטור (עורך האתר).

החנות מאד נוחה גמישה ועוצמתית כך שאפשר לעצב חווית משתמש יחודית ושונה לכל חנות וחנות.


וויקס בוקינג - wix booking


אפליקציית הבוקינג של וויקס יודעת לנהל ולארגן פגישות 1 על 1, מפגשים קבוצתיים, סדנאות, ראיונות, שיחות מבוא ועוד. וויקס בוקינג היא סופר קלה להגדרה, לניהול ולשימוש ומותקנת על לפחות 11 מליון אתרי וויקס שונים. וויקס בוקינג יודעת להתממשק ללוחות שנה כמו google calander ולעשות לכם סדר בנוגע ליומן ולפגישות שלכם.


תהליך ההתקנה הוא כמו בכל המקרים: כניסה לחנות האפליקציות של וויקס, חיפוש אחר wix booking, התקנה, מיקום האלמנטים של האפליקצייה בדפים השונים ועיצובם באופן שמרגיש לכם טוב ולאחר מכן ניהול האפליקציה עצמה דרך פאנל הdeshboard של וויקס (או דרך האפליקציה wix owner לנייד)


וויקס מסעדות (תפריטים) - wix restaurants menus


אפליקצייה שמאפשר לכם לבנות תפריטים מהממים לאתר שכוללים תמונות מחירים ועוד.

בנוסף, האפליקצייה יודעת להתממשק עם גוגל ולהציג ללקוחות שמחפשים אותך את המחירים והמוצרים ישירות בדף החיפוש של גוגל - פיצ'ר די מגניב ומועיל לקידום המכירות



וויקס מסעדות (משלוחים) - wix restaurants orders

זוהי ללא ספק אחת מהפתרונות המוצלחים ביותר עבור עסקי אוכל המציעים שירותי משלוח. וויקס הזמנות למסעדות יודעת לקבל הזמנות ולנהל אותם בצורה מסודרת וברורה. כל הזמנה חדשה שנכנסת למערכת מקפיצה התראה בדשבורד הניהול ובמייל שנקבע מראש. ניתן להגדיר איזורי שרות של משלוח, לנהל את ההזמנות שמתקבלות באתר ובטלפון באמצעות מסך הניהול או באמצעות אפליקציית WIX Owner

באמצעות וויקס resturants orders ניתן לקבל הזמנות לעד - 7 ימים קדימה ולסמן מה הסטטוס שלהם (התקלה הזמנה/בטיפול/נשלח וכ'ו), להגדיר הנחות וכמובן לקבל תשלומים באמצעות האינטגרציות הקלאסיות עם ישראכרט, מקס ופייפאל.


וויקס מסעדות (הזמנות) - wix restaurants reservations


וויקס הזמנות נותנת לכם את ההאפשרות להטמיע מערכת הזמנת מקום במסעדה שלכם. כך הלקוחות יכולים לקבוע שעה ותאריך, כמות מוזמנים גודל שולחן ועוד, לקבל אישור הזמנה אוטומטי וליהנות מתהליך פשוט וידידותי שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור לתפוסה בעסק שלכם. את לוח ההזמנות שלכם ניתן לנהל ולהגדיר לו תאריכים פנויים, תפוסים, תאריכים שאתם בחופשה/סגורים ועוד. ממשק הניהול פשוט ונוח ומתבצע כרגיל - דרך הדשבורד במחשב או דרך אפליקציית WIX Owner


וויקס בלוג - wix blog


זוהי לדעתי האפליקצייה הפופולארית ביותר בסל האפליקציות של וויקס. (אגב המאמר הזה נכתב על גבי בלוג של וויקס) וויקס בלוג היא אחת מכלי הבלוגינג העוצמתיים ביותר באינטרנט ומאפשרת לכם לבנות בלוג מעוצב בהתאמה אישית, לכתוב ולמלא אותו בתוכן ככל העולה על רוחכם וחשוב לא פחות - לשלוט על לא מעט פטרנים של קידום ואופטימיזציה לגוגל. השימוש בוויקס בלוג הוא הכרחי לעסקים שרוצים להגדיל את הטראפיק באתר באמצעות תוכן.

השימוש בוויקס בלוג הוא פשוט ונוח. ומציע המון כלים מתקדמים כמו למשל:

כתיבת תוכן, עיצובו, תיוג כותרות בתגיות של H1 H2 H3 ו P , יצירת קישורי עוגן בתוך המאמר, שילוב של קוד ואלמנטים מוטמעים, שילוב תמונות ווידאו, הזחה ובעצם מציע כל מה שצריך מבחינת יצירת תוכן במעבד תמלילים אסטתי ונוח. בנוסף, ניתן להגדיר מאמרים מסויימים ככאלה שפתוחים לכולם / לחלק למנויים / לחלק מן המנויים וכמובן - לפתוח מאמרים ללקוחות משלמים בלבד ועצם למצע מוניטיציה לבלוג. אפשרות חשוב נוספת היא לסווג לכל מאמר קטגוריות ובעצם לפצל את התוכן לפי נושאים, פיצ'ר מעניין נוסף הוא האפשרות לקשור למאמר מספר רב של תגיות שעוזרים לוויקס לסווג את התוכן - להבין איזה מאמרים דומים או קשורים אחד לשני ולהציע לגולש לקרוא מאמרים דומים לזה שהוא קרא זה עתה.. ישנם עוד פיצ'רים רבים נוספים אך כמו שקורה תמיד בוויקס - מחר יהיו יותר :)



וויקס פורום - wix forum


אפליקציית הפורומים של וויקס מאפשר לכם לתת לגולשים חווית פורום מקצועי ביותר באתר. תוכלו לבנות מערכות פורומים בכל גודל, להגדיר קטגוריות, נושאים, לבחור האם פורום מסויים הוא פורום של שיחה חופשית או פורום של שאלות תשובות, ,תוכלו לתת גישה לפורום מסויים רק למשתמשים ספציפיים (למשל משתמשים משלמים), תוכלו לנהל את ההודעות בפורום ואת המשתמשים (למשל להצמיד להם תווית כמו "מגיב מוערך" ועוד.


וויקס מלונות - wix hotels


וויקס מלונות היא האפלקצייה האידיאלית לניהול של מלונות בוטיק וצימרים. תוכלו לפרסם גדלי חדרים שונים (וכמובן לצרף מדיה שתמחיש לגולש על מה מדובר) עם מחירים שונים, לבנות מערכת שמחשבת את העלות ללקוח בהתאם להזמנה המדוייקת שלו, להגדיר תשלומים אונליין / תשלום במקום עצמו, ועוד



וויקס קבוצות - wix groups

וויקס קבוצות מביאה לאתר שלך יכולות עוצמתיות של רשת חברתית עצמאית! ניתן לפתוח מספר רב של קבוצות שונות שעוסקות בנושאים ותתי נושאים שונים. האפליקצייה מאפשר לגולשים שלכם להצטרף לקבוצות לנהל דיונים, לשתף מדיה, להגיב עליה, ולתקשר במגוון אמצעים ודרכים נוספות. מיועד בעיקר לאתרים עם קהילות מגובשות / שמעוניינים לגבש את הקהילה שלהם.


וויקס קורסים - wix online programs


פתרון מעולה לפרסום קורסים אונליין. ניתן להעלות סרטונים, לפצל אותם לחלקים שונים, למיין אותם ולארגן מערכי שיעורים באופן חכם, ניתן לפרסם קורסים חינם או בתשלום, לקבל התראות ולעקוב בזמן אמת אחר התקדמות של כל משתתף בקורס. בפלטפורמה ישנם הרבה כלים שעוזרים למשתמשים ללמוד בצורה טובה יותר ואפילו לשתף את התוכן או חלקו (אם אתם מאפשרים) ברשתות החברתיות כדי להגדיל את התנועה והחשיפה לקורס שלך


וויקס צ'אט - wix chat


וויקס צ'אט היא אפליקצייה מצויינת (אני עושה בה המון שימוש - למשל ממש כאן באתר). היא מגיעה כחלק מחבילת ascend הבסיסית שמקבל בחינם כל אתר וויקס. שימו לב שבשביל לפתוח את האופציות המתקדמות ביותר של וויקס 'אט יש לרכוש חבילת ascend פרימיום אך חשוב לציין כי גם הגרסא החינמית היא פשוטה פגז ומאפשרת המון המון אפשרויות. אתם יכולים לתת לגולשים אפשרות לפנות אליכם דרך הצ'אט, אפשרות לדבר בניהם דרך הצ'אט, אפשרות לקבל לידים (טפסים יצירת קשר) באופן אוטומטי מהצ'אט אם אתם לא זמינים, להגדיר שעות פעילות לצאט, לעצב אותו כרצונכם, לשלוח לגולשים קופונים, ועוד המון אפשרויות - מי שלא משתמש באפליקציה הזו - פשוט מפסיד.


וויקס מוזיקה - wix music


אפליקציית המוזיקה של וויקס מאפשרת לך לבנות נגן מוסיקה מותאם אישית באתר, למכור מוזיקה ישירות מהאתר בצורה קלה ומהירה ונונת לגולשים את האופציה לשתף את היצירות שלך ברחבי הרשתות החברתיות. האפליקצייה תומכת במגוון פורמטים לנגינת קבצי אודיו כמו למשל: WAV, FLAC, ALAC ו- MP3


וויקס וידאו - wix video


וויקס וידאו הוא כלי אסתטי במיוחד (וניתן לשפר את העיצוב עוד בהתאמה אישית) שנותן לך את האפשרות להעלות קובץ וידאו (או מספר קבצים) ולהציג אותם לגולשי האתר. ניתן להשתמש בוידאו שמועלה ישירות לספריית המדייה של ויקס וניתן גם להטמיע וידאו מאתרים חיצוניים כמו פייסבוק יוטיוב וימאו וכו'.. ניתן למכור סרטים דרך האפליקציה או להשכיר אותם.. כמו שאר האפליקציות של ויקס אין שום עמלה על מכירה שכזו. - אחד הדברים היותר מגניבים באפליקציה זו האפשרות להטמיע באתר ערוץ יוטיוב שלם או רק פלייליסטים מסויימים מערוץ היוטיוב. בקיצור - אפליקצייה חובה לכל מי שרוצה להציג וידאו בצורה קצת יותר משודרגת באתר.



וויקס אלבומי תמונות - wix photo albums


זהו פתרון מעולה לצלמי אירועים שמעלים אלבומים גדולים ולא רוצים שכל אחד יוכל להציץ בהם (אלא רק בעלי השמחה ומשפחתם) ניתן לנהל גלריות שונות להעלות אלבומים עם חתימה קטנה שלך למטה ולהגדיר להם סיסמאות / אנשים מורשי גישה. הגלריות מעוצבת בצורה יפייפיה ומאפשרת ללקוח להוריד את התמונות / להדפיס / לסמן לייקים ועוד.



וויקס חנות אומנות - wix art store

באמצעות אפליקצייה זו תוכלו למכור יצירות אמנות מכל סוג באופן מאובטח ונוח. למשל - תוכלו להציג תמונות או אומנות גרפית אחרת למכירה וכל מי שנסה להוריד אותה ללא תשלום יצליח לשלוף תמונה עם סימן מים (כיתוב בולט בתמונה) שמבהיר כי זוהי אינה תמונה שנרכשה כדין. האפליקצייה יודעת לנהל רישיונות דיגיטליים ולעזור לך להיות במעקב ולדעת בכל רגע האם יש לאדם כלשהו שמשתמש באומנות שלך יש רישיון או לא



וויקס שאלות תשובות - wix faq


וויקס faq היא מיני אפליקצייה מאד שימושית. היא מאפשרת לכם לכתוב סדרת שאלות ותשובות שהגולשים שלכם יוכלו לקרוא ולחסוך לכם המון פניות בפרטי לגבי שאלות גנריות כמו "מתי אתם פתוחים" או "איזו אחריות יש למוצר". בנוסף וויקס FAQ יודעת לדבר עם גוגל (באמצעות סכמה) ולהציג ישירות בדף תוצאות החיפוש שאלות ותשובות רלוונטיות דבר שבמקרים מסויימים עוזר מאד להגביר את ההתלהבות של הגולש להכנס לאתר.


וויקס פודקאסט - wix podcast player


זהו ללא ספק פתרון אידיאלי במיוחד לפודקאסטרים שרוצים להציג באתר שלהם את הפרקים שלהם ולא מעוניינם להתעסק יותר מידי.. האפליקצייה יותר להתחבר לשרותי פודקאסטים כגון ספוטיפיי, סאונדקלאוד, ליביסין ועוד.. להיות במעקב אחרי התוכן שלכם ולהעלות בצורה אוטומטית כל פרק חדש. בנוסף ניתן להוסיף פרקי וידאו ולהזרים מדיה בשידור חי.



וויקס ריבוי שפות - wix multilingual


זוהי אחת האפליקציות המטורפות ביותר בוויקס ואין ספק שהצוות עבד עליה המון זמן. וויקס מולטילינגואל מאפשר לכם בצורה מאד פשוטה לשכפל את האתר לשפות שונות, אתם יכולים לתרגם באופן ידני את כל התוכן לאיזו שפה שתרצו ובכך להיחשף לקהלים חדשים ומגוונים! (באפשרותכם גם להשתמש באופציה של תרגום אוטומטי לאתר (קחו בחשבון שמדובר בתרגום גוגל - ככה שלפעמים יש בעיות בתרגום וכדאי לעבור באופן ידני על התרגום ולעשות את התיקונים ונדרשים).



וויקס חיפוש - wix search


וויקס סירצ' עוזרת לגולשים שלכם לנווט באתר ולהיחשף לתוכן שהם מחפשים בצורה מהירה ופשוטה. מערכת החיפוש מתקדמת מאד ומאפשרת לכם לשלוט על פרמטרים רבים בעיצוב של תיבת החיפוש, מאפשרת לגולשים להינות מתצוגה מקדימה בחיפוש (שתוך כדי שהם מקלידים נפתחת תיבה קטנה עם תוצאות) ותוצאות החיפוש ממויינות לפי: בלוגים, עמודים, ומוצרים. (כמובן שניתן להתאים באופן אישי את התצוגות).



וויקס שיתוף קבצים - wix file share


בין אם אתם רוצים להעלות קבצים להורדה חופשית ובין אם אתם מעוניינים להעלות קבצים להורדה תמורת תשלום - וויקס פיילשייר היא פתרון טוב ונוח שמאפשר לכם לנהל קבצים שאתם מאפשרים לגולשים להוריד מהאתר שלכם. האפליקצייה מאד פונקציונלית ומאפשרת לכם גמישות בנוגע למי יש הרשאות לצפות ולהוריד כל קובץ.


מקווה שהסקירה היתה שימושית עבורכם, תהנו!


מצאתם טעות? מכירים אפליקציות שימושיות נוספות שחייבות להכנס לרשימה? - כתבו לי בתגובות למטה

פוסטים קשורים

הצג הכול

חשבתם לבנות קורס דיגיטלי? כך תעשו זאת באופן הכי מדוייק שיש.

היי כולם. שמח שאתם פה, חייב לציין שהיום, וואלה הגזמתי! אני גאה לפרסם לכם את המדריך הכי מושקע שהוצאתי עד היום. מדריך מקיף ביותר על wix online program. כן, המדריך הזה מעט ארוך ולמרות זאת הוא באחריות המ

bottom of page